Zamknij

Twój koszyk

Razem: 0.00 zł
Razem z VAT: 0,00 zł
Przejdź do kasy
Important:
To change the countdown target date and time, remember to update the targetDateString variable in the HTML embed named event-item-header3_number-changes.
Seminarium Obiektów

Identity in motion: mapping the workers neurojourney

Focused on workers engagement

45
Dni
12
Godzin
44
Minut
29
Sekund
Kiedy: 9-10 czerwca 2025
Gdzie: Warszawa, Cambridge Innovation Center
Liczba gości: 100 osób

Weź udział w Immersive Workplace

Przełomowy event, który pozwoli Ci zrozumieć mechanikę procesu wchodzenia w stan głębokiego zaangażowania, maksymalnego skupienia i koncentracji, by przenieść to na umiejętność tworzenia angażujących przestrzeni pracy. To właśnie tu poznasz, czym jest prawdziwa immersja – święty Graal każdego obszaru workplace, klucz do harmonii między przepływem (flow) a nieuchronnymi dystrakcjami.

Czytaj więcej

Dzięki wykorzystaniu najnowszej wiedzy z zakresu neuronauki i świadomego kształtowania przestrzeni (zarówno fizycznej, jak i cyfrowej) przez Workplace Managera, organizacja zyskuje narzędzia do moderowania synergii innowacyjnych procesów twórczych. W efekcie ludzie pracują wydajniej, osiągając pełne zanurzenie w zadaniach i dbając przy tym o własny dobrostan psycho-fizyczny – wszystko to w imię przyspieszenia rozwoju firmy, wzmocnienia kultury innowacji i uwolnienia pełni potencjału zespołu.

Dla kogo?

Workplace Managerowie
Office Managerowie
Działy HR
Dyrektorzy administracyjni
Facility Managerowie
Specjaliści IT
Integratorzy technologii AV

Główne tematy

Identity in motion: mapping the workers neurojourney
Focused on workers engagement

Technologia

  • Praca w tandemach z AI – przyszłość współpracy człowieka i technologii w kreatywnym środowisku pracy

  • Niebieskie światło w biurach: czy nowoczesne systemy AV mogą minimalizować jego negatywny wpływ na zdrowie i efektywność pracowników?

  • Neurowashing w projektowaniu przestrzeni – czego naprawdę nam potrzeba?

Workplace & Neurostrategie

  • Dyskusja: Modularność biura jako odpowiedź na zmienność hybrydowych stylów pracy

  • Neuronauka: Granice biohackingu w środowisku pracy – jak neurobiologia może wspierać lub osłabiać produktywność

  • Czy kultura produktywności zabija myślenie? Jak mózg przystosowuje się do natłoku zadań

Community & Environment

  • Technologiczna samotność: jak przeciwdziałać negatywnym skutkom cyfrowego wykluczenia w hybrydowym środowisku pracy

  • Generacje w biurze: od Boomersów do Zetek – czego brakuje im w przestrzeni pracy?

  • Jedna kultura, różne miejsca: projektowanie równości w uczestnictwie w czasach pracy hybrydowej

Environment & Well-being

  • Odżywianie: nawodnienie, kofeina, adaptogeny – czy możemy więcej niż myślimy?

  • Rola Workplace Managera jako doradcy zarządu – od operacji do strategii w organizacji

  • Wzmocnienie umiejętności miękkich: inteligencja emocjonalna, empatia i umiejętności komunikacyjne w zarządzaniu zespołem rozproszonym

Tutaj się spotykamy:

Do zobaczenia w Warszawie!

Cambridge Innovation Center

Konferencja odbywa się w Varso Place - najwyższym obiekcie biurowym w Polsce!

Nasi eksperci

Prelegenci

Poznaj mówców tegorocznego seminarium Immersive Workplace

Konrad Krusiewicz
Architekt, CEO The Design Group

Architekt, założyciel i właściciel pracowni architektonicznej The Design Group. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Białostockiej.

Od ponad 15 lat związany z branżą nieruchomości biurowych i projektowaniem wnętrz biurowych dla szerokiego spektrum klientów. Doskonała znajomość rynku, szeroka wiedza architektoniczna i nieograniczona kreatywność, sprawiają, że nie boi się on eksperymentować i tworzyć pionierskie projekty biur dla wielkich korporacji. Stworzył zespół architektów, których dobrał ze względu na ich profesjonalizm i pasję. Ceni sobie dokładność, wspólne zaangażowanie oraz twórcze podejście do realizowanych projektów.

Od 2015 roku jego pracownia architektoniczna The Design Group przeprowadziła już ponad 400.000 m2 działań projektowych w całej Polsce, a także jest laureatem licznych konkursów branżowych polskich i zagranicznych. Wśród ich Klientów znajdują się takie firmy jak: Allegro, Clariant, Euronet, UPC, DHL, Santander, Skanska oraz wielu innych.

Bartłomiej Czubak
SPOTY SYSTEMS

Pasjonat dźwięku, specjalista w dziedzinie akustyki pomieszczeń i budynków, a także doświadczony realizator dźwięku. Jego zainteresowania obejmują zarówno nagrywanie i miksowanie dźwięku, jak i projektowanie przestrzeni akustycznych, które łączą funkcjonalność z doskonałą jakością brzmienia.
W swojej karierze miał okazję prowadzić projekty i opracowywać skuteczne rozwiązania akustyczne dla firm takich jak Airbus, Allegro, mBank, Leroy Merlin, Skanska, Polskie Radio, Audioteka oraz SPOTY SYSTEMS. Współpraca ze SPOTY SYSTEMS obejmowała zaawansowane badania akustyczne, mające na celu optymalizację parametrów dźwiękowych w innowacyjnych budkach akustycznych.
Jest autorem licznych publikacji branżowych w mediach takich jak Outsourcing Portal czy Property Design, a także ekspertem zapraszanym do komentowania zagadnień związanych z akustyką w popularnych stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych, m.in. TVN Turbo
Członek Polskiego Towarzystwa Akustycznego (PTA), aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych, gdzie prezentuje wyniki swoich badań i projektów, m.in. na ISSET, OSKA, KSKNPG. Jego praca łączy pasję do dźwięku z zaawansowaną wiedzą techniczną, co pozwala mu na wdrażanie nowoczesnych i skutecznych rozwiązań akustycznych.
Prywatnie gitarzysta, dla którego dźwięk to nie tylko zawód, ale i codzienna inspiracja.

Monika Strózik
Head of Workplace Experience and Sustainability

Ponad 20-lat doświadczenia w koordynowaniu procesów administracyjnych, prowadzeniu projektów renegocjacji/relokacji powierzchni biurowych, kierowaniu zespołami administracyjnymi oraz wsparcia procesów HR i finansowo-księgowych. Organizatorka wielu przedsięwzięć integracyjnych, charytatywnych i z obszaru ESG. Obecnie Head of Workplace Experience and Sustainability w KION Business Services Polska Sp. z o.o. Odpowiedzialna za obszary: facility, real estate, EHS, sustainability, workplace experiance, corporate fleet. Audytor wewnętrzny i Pełnomocnik HSE Zintegrowanego Sytemu Zarządzania opartego o wymagania normy PN-EN ISO 14001:2015 oraz PN-ISO 45001:2018.Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Maastricht University i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Karolina Cieślak
Regional Workplace Experience Manager

"Z chmur prosto do biura – kiedyś stewardessa, dziś Regional Workplace Experience Manager z misją tworzenia miejsc pracy, do których chce się wracać. Od 4 lat dbam o biura w czterech krajach, zarządzam zespołem, organizuję wydarzenia i rozwiązuję nawet te sprawy, które teoretycznie nie mają rozwiązania. Lubię ludzi, lubię wyzwania – i zawsze znajdę sposób, żeby jedno z drugim połączyć."

Ewa Bodio-Ziółkowska
Workplace Managerka, liderka zespołu i innowatorka przestrzeni pracy

Od ponad 20 lat działa w obszarze administracji, facility & workplace management, zarządzania zmianą, projektami fit-out oraz wsparcia operacyjnego biznesu. Kieruje 20-osobowym zespołem, z którym wdraża nowoczesne modele pracy hybrydowej i stara się tworzyć środowiska pracy sprzyjające kooperacji, dobrostanowi i efektywności – przede wszystkim z myślą o kulturze firmy, ludziach, którzy z tych przestrzeni korzystają.

Ma na koncie ponad 50 000 m² zmodernizowanych biur oraz liczne wdrożenia zmian w przestrzeniach roboczych. Łączy codzienną praktykę liderki zespołu, managerki biura z pasją do poszerzania wiedzy z ergonomii, neuronauki i psychologii pracy, tworząc biura, które wspierają doświadczenia pracowników #workplaceexperience – zarówno zawodowe, jak i osobiste #worklifebalance.

W pracy stawia na kreatywność, energię i otwartość na nowe pomysły. Zespół to jej oczko w głowie – wspiera jego rozwój, buduje zdrową pewność siebie, odwagę i pielęgnuje angażującą kulturę współpracy.

Uważa, że budowanie wytrwałości, odporności psychicznej, posiadanie pasji, swojego „powietrza”, dobrze zarządzana energia i regeneracja – zarówno w życiu, jak i w przestrzeni zawodowej – to kamienie milowe do spełniania marzeń, realizacji celów i fundamenty realnej zmiany.

Zachęca na różne sposoby ludzi do rozwijającej aktywności – w tym ruchu.

Prywatnie jest certyfikowaną trenerką personalną, akredytowaną mentorką EMCC, Ironmanką, finiszerką World Marathon Majors. Współpracownicy oraz klienci często mówią o niej – trenerka energii, motywacji i efektywności osobistej.

Agnieszka Kurowiak
Manager of Administration & Wellbeing w McKinsey EMEA Shared Services | McKinsey EMEA Shared Services Sp. z o.o.

Specjalistka odprojektowania i zarządzania powierzchnią biurową z kilkunastoletnimdoświadczeniem. Stawia na dostarczanie funkcjonalnej oraz przytulnej przestrzenido pracy, dostosowanej do różnorodnych potrzeb użytkowników. Praktykimplementacji najwyższych poziomów certyfikacji takich jak LEED i WELL dlawnętrz biurowych. Prywatnie pasjonatka projektowania wnętrz oraz dbania o zdrowiei spokój wewnętrzny metodą małych kroków.

Anna Connor-Łakomy
Co-Founder at Brain Architects | Translating Brain Science into Practical Tools

Konsultantka, Trenerka i Badaczka specjalizująca się w neuronauce, metodach pracy opartych na mózgu oraz ich zastosowaniu w biznesie i samorozwoju. Pracuje na kanwie samoświadomego, autentycznego przywództwa, wspiera w rozwoju i buduje efektywne, różnorodne zespoły oraz zapewnia wyniki dzięki precyzyjnej głębokiej diagnozie, wzrostowi świadomości i komunikacji. Jedna z nielicznych certyfikowanych w Europie konsultantek Neurocolor – najnowszemu narzędziu sięgającemu do budujących nas hormonów i neuroprzekaźników w celu zidentyfikowania unikatowego rysu potrzeb i motywów. Pracuje w metodzie brain-based coachingu certyfikowanej przez Neuroleadership Institute. Jest także certyfikowanym Scrum Masterem i Assessorem.

W latach 2013-2017 zarządzała międzynarodowymi zespołami w ramach Nielsen Innovation Practice i hubie operacyjnym MoneygGram International. W 2017-2022 odpowiedzialna za stworzenie i rozwój linii diagnostyki organizacyjnej w dziale projektów konsultingowych ICAN, twórca i lider NeuroLab® - współpraca z ekspertami akademickimi i branżowymi nad przełożeniem neuronauki na środowisko biznesowe. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała ponad 1000 projektów zindywidualizowanych badań, oceny i rozwoju kompetencji w Polsce i za granicą (Europa, Ameryka, Azja).

Socjolożka, absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych oraz PR i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystka Northeastern Illinois University w Chicago. Doktorantka na Uniwersytecie Complutense w Madrycie, specjalizująca się w transdyscyplinarnych badaniach tożsamości i neuronauce społecznej.

Adam Wolański
Communication Services Business Manager, Ricoh Polska

Konsultant z wieloletnim stażem w dziedzinie usług help desk / service desk oraz w zakresie projektowania rozwiązań AV. W Ricoh Polska realizuje innowacyjne projekty i wdraża nowoczesne rozwiązania wideokonferencyjne. W swojej karierze koordynował projekty modernizacji przestrzeni biurowych i sal spotkań m.in. dla polskich oddziałów firm Bayer, Jungheinrich i Siemens.

Adam koncentruje się na efektywnym wykorzystaniu technologii i wdrażanie rozwiązań, które pasują do kultury organizacyjnej Klienta i realnie wspierają organizacje eliminując bariery związane ze spotkaniami hybrydowymi oraz zdalnymi.

Asaël Akkerman
Chief Strategy Officer at Workplaced

Asael Akkerman to ceniony ekspert w dziedzinie strategii środowiska pracy, z ponad 20-letnim doświadczeniem w doradzaniu globalnym korporacjom. Jako członek zarządu w wiodących firmach doradczych, takich jak JLL, Cushman & Wakefield czy Spacewell, Asael specjalizuje się w analizie procesów i zachowań pracowników w celu optymalizacji przestrzeni biurowych.
Ostatnio Asael doradzał firmom takim jak Coca Cola Europacific Partners przy kompleksowej przebudowie siedziby EMEA w Rotterdamie, Uber przy tworzeniu i wdrażaniu pierwszych globalnych wytycznych dot. miejsca pracy, a także Bayer w opracowaniu post-pandemicznych strategii optymalizacji portfela nieruchomości.
Asael jest także autorem licznych publikacji branżowych, prezentujących innowacyjne podejście do hybrydowych modeli pracy i dynamiki na linii inwestor-najemca. Jego najnowsze opracowania to m.in. "Workplace - an inconvenient truce" (2023) we współpracy z Memoori i Spacewell oraz "Work beyond Place" (2024) napisane wraz z prof. dr. Nickiem Nunningtonem.

Amal El-Maaytah
Principal Customer Success Account Manager, Microsoft

Amal El-Maaytah jest doświadczoną specjalistką, obecnie pełniącą funkcję Principal Customer Success Account Manager w firmie Microsoft. W tej roli zarządza portfelem klientów z sektora usług finansowych w Polsce, oferując doradztwo w zakresie innowacji technologicznych oraz generatywnej sztucznej inteligencji. Amal koncentruje się na adopcji AI i zarządzaniu zmianą, a także na zarządzaniu zespołami i partnerami strategicznymi. Przed dołączeniem do Microsoft, Amal zajmowała kluczowe stanowiska w JLL Technologies, w tym Account Growth Executive i Technology Advisor. Osiągała wielomilionowe cele sprzedażowe, zarządzając strategicznymi klientami i prowadząc projekty transformacji cyfrowej w obszarze nieruchomości. Jest również aktywną mentorką oraz prowadzi inicjatywy coachingowe w ramach programów rozwoju pracowników Microsoft

Marta Jędrzejczak-Woronowicz
International Sales & Marketing Director, A+V Systemy Audiowizualne

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w opiece nad globalnymi klientami z różnych obszarów: od finansów, IT, hotelarstwa przez edukację, medycynę, stowarzyszenia aż pod organizacje charytatywne i sektor publiczny. Od lat porusza się w międzynarodowym środowisku biznesowym i poszerza swoje kompetencje na zagranicznych rynkach. Z powodzeniem współpracuje z klientami z różnych kultur biznesowych w Europie, obu Amerykach i na Bliskim Wschodzie.

Marta zajmuje się rozwojem sieci klientów i partnerów A+V nie tylko w Polsce, ale także za granicą. W nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji biznesowych wykorzystuje wiedzę zespołu ekspertów A+V, doradza w zakresie cyfryzacji biur i adaptacji nowych technologii do pracy hybrydowej. Jej misją jest dążenie do podniesienia poziomu satysfakcji pracowników biurowych, a także wzrost ich efektywności i zaangażowania dzięki standaryzacji i odpowiednio dobranym rozwiązaniom audiowizualnym.

Maciej Dębski

dr Maciej Dębski socjolog problemów społecznych, wykładowca akademicki, edukator społeczny, ekspert w realizacji badań naukowych, ekspert Najwyższej Izby Kontroli, Rzecznika Praw Obywatelskich, Fundator i Prezes fundacji Dbam o Mój Zasięg, autor/współautor publikacji naukowych z zakresu problemów społecznych, autor/współautor dokumentów strategicznych, programów lokalnych. W roku 2016 wdrożył pierwszy w Europie eksperyment społeczny odcięcia 100 osób na 72 godziny od wszelkich urządzeń elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, internetu, gier on-line playstation, telewizji), który zakończył się sukcesem badawczym. Pomysłodawca badań pt. „Młodzi Cyfrowi”; „Granie na Ekranie” „Ocena jakości relacji szkolnych”, współtwórca badań pt. „Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. Prywatnie tata 21-letniej Idy i 11-letniego Antosia.

Maciej Banaszak
Workplace Technology Product Lead, Amazon

Maciej Banaszak pracuje dziale Global Real Estate & Facilities zarządzającym globalnym portfelem biurowym firmy Amazon. Maciej obecnie zarządza produktami technologicznymi wspierającymi operacje, nadzorując implementacje i rozwój globalnych rozwiązań automatyzujących procesy Facility Managementu. W swojej karierze w Amazonie Maciej kierował strategicznymi projektami transformacyjnymi, implementując nowe modele operacyjne i programy skupione na zwiększeniu satysfakcji użytkowników z zarządzanej powierzchni biurowej.


Przed dołączeniem do firmy Amazon był dyrektorem w firmie JLL, gdzie odpowiadał za budowanie operacji zarządczych dla portfeli biurowych globalnych klientów korporacyjnych. Do firmy JLL dołączył jako Audytor Wewnętrzny, wcześniej specjalizując się w dziedzinie zarządzania ryzykiem biznesowym jako konsultant w firmie EY. Maciej jest absolwentem Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studiował w Nijmegen School of Management oraz na Johannes Gutenberg-Universtaet w Mainz. Posiada dyplom Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Natalia Olszewska
Chief Scientific Officer, IMPRONTA | Medicine & Neuroscience for Architecture

Specjalistka w zakresie zastosowania neuronauk w  projektowaniu architektonicznym. Współzałożycielka firmy badawczo-doradczej IMPRONTA, zajmującej się projektowaniem dla zdrowia i  dobrostanu. Posiada unikatowe wykształcenie w  dziedzinach medycyny (Uniwersytet Jagielloński i  Tor Vergata), neuronauki (University College London, École Normale Supérieure, Sorbona) oraz neuronauki stosowanej w projektowaniu architektonicznym (Università IUAV). Odbyła staże naukowe m.in. na Uniwersytecie Harvarda i w College de France. Zdobyła doświadczenie w pracy nad projektami dla globalnych firm, takich jak Arup, EDGE czy HKS Architects. Wykładowczyni programu NAAD (Neuroscience Applied to Architectural Design) organizowanego przez Uniwersytet IUAV w Wenecji.

Krzysztof Kogut
Redaktor naczelny magazynu Obiekty

Prezes Polskiej Rady Facility Management
redaktor naczelny magazynu Obiekty
Współtworzył i przewodniczy Polskiej Radzie Facility Management, stowarzyszeniu, które integruje liderów rynku FM w Polsce.
Dziennikarz branżowy specjalizujący się w nieruchomościach komercyjnych, usługach biznesowych, outsourcingu oraz edukacji. Wydawca magazynu „Obiekty” poświęconego rynkowi nieruchomości.
Autor licznych artykułów branżowych, raportów i badań rynkowych, stanowiących przewodniki dla strony biznesowej oraz podstawę do podejmowania decyzji.
Organizator wydarzeń branżowych: kongresów, seminariów naukowych i szkoleń, angażujących profesjonalistów oraz przyszłych specjalistów.
Jego celem jest poprawa jakości branży oraz relacji biznesowych oraz profesjonalizacja rynku poprzez ciągłe poszerzanie wiedzy i świadomości na rynku.

Aleksandra Wantuch
Senior Workplace Consultant w firmie Nowy Styl

W swojej codziennej pracy skupia się na potrzebach i oczekiwaniach pracowników oraz na tym jak dostosować przestrzeń biurową aby wspierała, motywowała i ułatwiała pracownikom realizację codziennych zawodowych obowiązków. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na konferencjach oraz w publikacjach poświęconych tematyce Workplace. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Psycholog, pedagog resocjalizacji oraz socjoterapeutka.

Alicja Preus
Head of Research & Content

Specjalizuje się w temacie researchu dla magazynu Obiekty. Członiki grupy ds Workplace przy Polskiej Radzie Facility Management.

Immersive Workplace 2025 vol. 2 by OBIEKTY

Program konferencji

Identity in motion: mapping the workers neurojourney

Focused on workers engagement

1 Dzień (9 czerwca) Przestrzeń

8:30 - 9:10
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

Zapraszamy na poranną kawę!

Rejestracja
09:00 - 09:15
Wstęp
Welcome speech
Krzysztof Kogut
Redaktor Naczelny
09:15 - 09:45
Identity in motion: mapping the workers neurojourney

Otwierające wystąpienie zatytułowane „Identity in motion: mapping the workers neurojourney” wprowadzi uczestników w fascynujący świat neuronauki i jej zastosowania w optymalizacji doświadczeń pracowniczych. Podczas tej prelekcji dowiesz się, jak dynamiczne przemiany tożsamości pracowników są powiązane z ich zdolnością do osiągania stanu głębokiego zaangażowania (flow), a także jakie narzędzia i strategie mogą być wykorzystane przez workplace managerów do kształtowania inspirujących przestrzeni pracy. Oparte na najnowszych badaniach, m.in. prac Csikszentmihalyi (1990) oraz nowszych publikacjach dostępnych na platformach takich jak Google Scholar, wystąpienie ma na celu zbudowanie solidnych podstaw teoretycznych, które przełożą się na praktyczne rozwiązania w obszarze zarządzania środowiskiem pracy.

Opening speech
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
09:45 - 10:15
Focused on workers engagement - pomiędzy flow a dystrakcją

Prelekcja skoncentrowana na zaangażowaniu pracowników „pomiędzy flow a dystrakcją” to esencja wyzwań współczesnych miejsc pracy. Główny mówca przedstawi, jak stan głębokiego zaangażowania (flow) może być zakłócany przez codzienne dystrakcje, oraz jakie strategie, oparte na najnowszych badaniach z zakresu neuronauki i psychologii pracy (np. prace Csikszentmihalyi dostępne na Google Scholar), mogą przywrócić równowagę i maksymalizować produktywność.

Keynote speaker
Natalia Olszewska
10:15 - 11:00
Praca w tandemach z AI

Przyszłość współpracy człowieka i technologii w kreatywnym środowisku pracy

Praca w tandemach z AI to sesja, która przybliży uczestnikom, jak współpraca człowieka z zaawansowanymi systemami sztucznej inteligencji może rewolucjonizować codzienne procesy pracy. W trakcie prelekcji omówione zostaną kluczowe mechanizmy integracji technologii AI, które wspierają podejmowanie decyzji, automatyzację procesów oraz wspomaganie kreatywności, co pozwala na osiąganie wyższych poziomów efektywności operacyjnej. Prezentacja będzie oparta na najnowszych badaniach naukowych, m.in. z publikacji dostępnych w bazach takich jak IEEE Xplore i Google Scholar, ukazując, jak tandem człowieka z AI może stać się fundamentem nowoczesnych strategii zarządzania miejscem pracy.

Dyskusja
Partner technologiczny
Amal El-Maaytah
11:00 - 11:45
Dyskusja: Neurojourney

Zapraszamy uczestników do eksploracji, jak najnowsze odkrycia neuronaukowe przekładają się na projektowanie przestrzeni pracy dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Poznaj perspektywę całego rynku.

Dostawcy
Zamawiający
Patrycja Pachowska –moderatorka
Aleksandra Wantuch
Agnieszka Kurowiak
Karolina Cieślak
Monika Stróźnik
11:45 - 12:15
Przerwa kawowa
12:15 - 12:40
Problem technologiczny
Zrozumieć biznesową rolę raportowania danych workplace dla zarządów.

W świecie, gdzie decyzje strategiczne coraz częściej opierają się na danych, rola raportowania informacji dotyczących środowiska pracy (workplace) nabiera kluczowego znaczenia. Podczas tej prezentacji przyjrzymy się, jak efektywne wykorzystanie danych z obszaru workplace – takich jak wykorzystanie przestrzeni, obecność pracowników czy efektywność kosztowa – może wspierać zarządy w podejmowaniu decyzji dotyczących optymalizacji kosztów, strategii hybrydowej pracy oraz planowania długoterminowego rozwoju organizacji.

Motivation speech
Wystąpienie partnera
Maciej Banaszak
12:40 - 12:50
Problem badawczy
Distraction detox: Workplace Manager i skuteczne strategie redukcji rozproszeń

Problem główny:
W jaki sposób działania Workplace/Office Managerów mogą sprzyjać lub przeszkadzać w osiągnięciu stanu flow? Jaka jest sprawczości w ich zakresie obowiązków, by kształtować przestrzenie ograniczające dystrakcje i wpływające na optymalne warunki osiągania skupienia. Sprawdzamy zarówno punkt widzenia Workplace Managerów, badamy ich poziom świadomości skali problemu (lub jego braku) jak również zadajemy te pytania pracowników by dowiedzieć się, jak realnie czują się w swoich otoczeniach pracy, zwłaszcza w zderzeniu różnorodnych miejsc pracy: z biura/ z domu.

Celem badania jest zdiagnozowanie głównych czynników umożliwiających lub utrudniających pracę w stanie głębokiego skupienia (flow) w różnych warunkach - podczas pracy zdalnej i z biura.

BADANIE
Krzysztof Kogut
Alicja Preus-Kogut
12:50 - 13:30
Dyskusja: Technologia i przestrzeń fizyczna, co nas ziębi co nas parzy w miejscu pracy?

Panel będzie poświęcony poszukiwaniu odpowiedzi na kluczowe pytanie: jak dostosować workspace do neuro-różnorodnych oczekiwań współczesnych pracowników? Uczestnicy poznają innowacyjne technologie i rozwiązania, które pozwalają na dynamiczne dostosowywanie środowiska pracy do indywidualnych potrzeb – zarówno tych związanych z optymalizacją mikroklimatu, oświetleniem czy akustyką, jak i wsparciem procesów cyfrowych.

ANALIZA
Ewa Bodio-Ziółkowska – moderatorka
Konrad Krusiewicz
Marta Jędrzejczak-Woronowicz
Ewa Bodio-Ziółkowska – moderatorka
Konrad Krusiewicz
Marta Jędrzejczak
13:30 - 14:00
Lunch
14:00 - 14:25
Technologiczna samotność

Jak przeciwdziałać negatywnym skutkom cyfrowego wykluczenia w hybrydowym środowisku pracy

Prezentacja
Maciej Dębski 
14:25 - 15:00
Generacje: od Boomersów do Zetek

Czego brakuje im w przestrzeni pracy?

Prezentacja
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
15:00 - 15:20
Jedna kultura, różne miejsca: projektowanie równości w uczestnictwie  w czasach pracy hybrydowej - community management

Praca hybrydowa redefiniuje sposób, w jaki pracownicy uczestniczą w życiu organizacji. Podczas tej prezentacji omówimy, jak skutecznie projektować środowiska pracy i strategie zarządzania społecznością (community management), które wzmacniają poczucie przynależności i równości – niezależnie od miejsca pracy. Prezentacja skupi się na budowaniu spójnej kultury organizacyjnej, wspieraniu integracji pracowników zdalnych i stacjonarnych oraz na praktykach, które umożliwiają sprawiedliwe uczestnictwo w kluczowych procesach firmowych.

Prezentacja
Adam Wolański
15:20 - 15:40
Modularność biura jako odpowiedź na zmienność hybrydowych stylów pracy

jak dostosować przestrzeń do zmieniających się potrzeb bez podejmowania dużych renowacji

Prezentacja
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
15:40 - 15:55
Dźwięk ciszy: Neuroakustyka w środowisku pracy – jak technologie dźwięku wpływają na plastyczność mózgu i zdolności poznawcze

Hipoteza: Nie chodzi już tylko o eliminację hałasu. Jak dynamiczne systemy zarządzania dźwiękiem mogą modulować fale mózgowe, wpływając na stany skupienia, kreatywności i regeneracji?

Warsztaty
Bartłomiej Czubak
15:55 - 16:10
ZMYSŁY: Wzrok kontra światło

Neurobiologiczne skutki ekspozycji na światło w środowisku pracy – od zmęczenia cyfrowego po zaburzenia rytmu dobowego

Hipoteza: Światło w biurze to więcej niż estetyka – to czynnik wpływający na poziom kortyzolu, rytmy dobowo-hormonalne i zdolność do głębokiej pracy.

Kontekst naukowy: Związek między temperaturą barwową światła a funkcjami poznawczymi, wpływ światła niebieskiego na melatoninę.

Technologia: Adaptacyjne systemy oświetleniowe oparte na algorytmach AI analizujących poziom aktywności pracownika.

Case Study: Biura z technologią „circadian lighting” – światło dostosowujące się do zegara biologicznego.

Dyskusja: Jak daleko powinniśmy iść w kontrolowaniu „cyfrowego słońca”? Czy personalizacja światła stanie się nowym benefitem w pracy?

Warsztaty
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
16:30 - 21:00
Impreza wieczorna. BUSINESS MIXER

Zapraszamy na wieczorny Business Mixer, będący nieformalną częścią konferencji Immersive Workplace 2025. To doskonała okazja, aby w swobodnej atmosferze nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i pogłębić relacje z przedstawicielami sektora nieruchomości, HR, FM, technologii i zarządzania przestrzenią pracy.

Wierzymy, że najcenniejsze pomysły i partnerstwa rodzą się przy rozmowach prowadzonych bez pośpiechu – dlatego zapewniamy przestrzeń sprzyjającą otwartemu dialogowi, wymianie wizji oraz tworzeniu realnej wartości biznesowej.

Do zobaczenia przy lampce wina i inspirujących rozmowach!

Prezentacja

2 Dzień (10 czerwca) Otoczenie

10:00 - 10:25
Neurowashing w projektowaniu przestrzeni. Czego naprawdę nam potrzeba?

W dobie rosnącej popularności neuronauki, która często staje się inspiracją do marketingowych haseł, nasz panel skoncentruje się na oddzieleniu rzeczywistych potrzeb projektowych od powierzchownych trendów. Dyskusja podejmie krytyczną analizę, jak wykorzystywane są popularne koncepcje neuronaukowe w procesie kształtowania środowisk pracy – czy rzeczywiście przyczyniają się one do zwiększenia komfortu i efektywności, czy też stanowią jedynie modny dodatek do strategii designu. Uczestnicy poznają solidne, oparte na badaniach naukowych fundamenty, które powinny kierować projektowaniem przestrzeni, obejmujące takie aspekty jak ergonomia, oświetlenie, akustyka oraz biophilic design.

Prezentacja
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
10:25 - 11:15
Rola Workplace Managera jako doradcy zarządu - od operacji do strategii w organizacji - jak wykorzystywać dane do lewarowania swojej pozycji na poziom strategiczny

W erze transformacji cyfrowej i hybrydowych modeli pracy, funkcja Workplace Managera ewoluuje z operacyjnej do strategicznej. W czasie tej prezentacji przyjrzymy się, jak osoby zarządzające środowiskiem pracy mogą stać się kluczowymi doradcami zarządów – wspierając decyzje dotyczące kosztów, efektywności operacyjnej, dobrostanu pracowników oraz optymalizacji portfela nieruchomości.Szczególny nacisk zostanie położony na rolę danych – od monitorowania wykorzystania przestrzeni i frekwencji po analizy behawioralne i koszty operacyjne – jako fundamentu budowania argumentów strategicznych. Uczestnicy poznają dobre praktyki raportowania, interpretacji wskaźników oraz komunikowania wartości działań workplace’owych językiem zarządu.To sesja dla tych, którzy chcą wznieść swoją rolę ponad codzienną operacyjność i stać się partnerami biznesowymi w procesie zarządzania organizacją.

Prezentacja
Prowadzone w języku angielskim
Asaël Akkerman

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

11:15 - 12:00
Dyskusja: Odżywianie: nawodnienie, kofeina, adaptogeny - czy możemy więcej niż myślimy?

Dowiedz się, jak optymalizacja nawodnienia, umiarkowane spożycie kofeiny oraz właściwe zastosowanie adaptogenów może wspierać funkcje poznawcze, koncentrację oraz ogólny dobrostan pracowników. W oparciu o najnowsze badania naukowe, m.in. publikowane w Nutrients oraz Journal of Nutrition, dyskusja przybliży mechanizmy działania tych elementów, ukazując, że świadome podejście do odżywiania może znacząco przyczynić się do poprawy wydajności i zdrowia w środowisku pracy.

Panel dyskusyjny
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
12:00 - 12:20
Przerwa kawowa
12:20 - 12:30
Wystąpienie partnera

Czekamy na uzupełnienie tematu

Prezetnacja
czekamy na potwierdzenie prowadzącego
12:30 - 13:00
Neuronauka: Granice biohackingu w środowisku pracy

Panel zaprezentowany przez eksperta obszaru strategii workplace i neuronauki zaprosi uczestników do dogłębnej analizy, w jaki sposób interwencje oparte na neurobiologii, znane jako biohacking, wpływają na efektywność pracowników. Ekspert przedstawi najnowsze wyniki badań naukowych, m.in. z Frontiers in Human Neuroscience oraz Journal of Applied Physiology, aby zdefiniować granice skutecznych interwencji. Dyskusja skupi się na identyfikacji tych rozwiązań, które wspierają naturalne mechanizmy adaptacyjne organizmu, a jednocześnie ostrzeże przed nadmiernym obciążeniem układu nerwowego, mogącym osłabić produktywność

Prezentacja
Natalia Olszewska
Chief Scientific Officer, IMPRONTA | Medicine & Neuroscience for Architecture

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

13:00 - 13:30
Wzmocnienie umiejętności miękkich

W dobie pracy hybrydowej i rozproszonych struktur zespołowych rośnie znaczenie kompetencji miękkich jako fundamentu skutecznego przywództwa. W tej prezentacji omówimy, dlaczego inteligencja emocjonalna, empatia oraz umiejętności komunikacyjne stają się kluczowymi atutami liderów zarządzających środowiskiem pracy.

Skupimy się na tym, jak te cechy wpływają na zaangażowanie pracowników, budowanie zaufania oraz efektywność zespołów działających w różnych lokalizacjach. Uczestnicy poznają także praktyczne sposoby rozwijania tych umiejętności oraz ich zastosowania w codziennej pracy z zespołami i interesariuszami organizacyjnymi.

Prezetnacja
Anna Connor-Łakomy
13:30 - 14:30
Lunch

Distraction detox: Workplace Manager i skuteczne strategie redukcji rozproszeń

Problem główny:
W jaki sposób działania Workplace/Office Managerów mogą sprzyjać lub przeszkadzać w osiągnięciu stanu flow? Jaka jest sprawczości w ich zakresie obowiązków, by kształtować przestrzenie ograniczające dystrakcje i wpływające na optymalne warunki osiągania skupienia.

Sprawdzamy zarówno punkt widzenia Workplace Managerów, badamy ich poziom świadomości skali problemu (lub jego braku) jak również zadajemy te pytania pracowników by dowiedzieć się, jak realnie czują się w swoich otoczeniach pracy, zwłaszcza w zderzeniu różnorodnych miejsc pracy: z biura/ z domu

Sprawdzamy jak na skupienie wpływają:
środowisko pracy i ergonomia stanowiska
technologia
kultura organizacji
work-life balance
UX pracownika

środowisko pracy i ergonomia stanowiska

technologia

kultura organizacji

work-life balance

UX pracownika

Cel badania:
Celem badania jest zdiagnozowanie głównych czynników umożliwiających lub utrudniających pracę w stanie głębokiego skupienia (flow) w różnych warunkach - podczas pracy zdalnej i z biura.

Dowiedz się więcej

Tak było na poprzedniej edycji

Postaw na naukę!

Nasze seminarium stawia sobie za celę znalezienie naukowych odpowiedzi na pytania jakie trapią współczesnych workplace managerów!

Poznaj komenpdium z poprzedniej edycji

Bilety IMMERSIVE 2025

Zamów bilet już dziś!

Bilety IMMERSIVE 2025

Udział stacjonarny

Office Manager, administration, workplace

800
1550 zł
+ 23% VAT  |  984 zł brutto
800 zł +23% VAT
PRZEDSPRZEDAŻ
do 15.03.2025
950 zł +23% VAT
I PULA
do 31.03.2025
1150 zł +23% VAT
II PULA
do 15.04.2025
1250 zł +23% VAT
III PULA
do 1.05.2025
1550 zł +23% VAT
FINAŁ
do 9.06.2025
Zamów bilet
ZAMÓW BILET
1
Załóż konto
Wybierz bilet
2
Zapłać
3
Wypełnij dane

Czy chcesz założyć konto na portalu Obiekty?
Konto zostanie utworzone automatycznie na podstawie podanego adresu email .

Zamów bilet z fakturą Pro-forma
1
Wypełnij dane
2
Opłać fakturę
3
Wypełnij bilet

Wypełnij dane do faktury

Wypełnij dane uczestnika

Dziękujemy! Faktura proforma zostanie wysłana na podany adres email.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
udział w wydarzeniu
materiały konferencyjne
udział w warsztatach
lunche i przerwy kawowe
wspaniała integracja w Warszawie!
bezpłatny dostęp do magazynu Obiekty na 12 miesięcy
PRZEDSPRZEDAŻ

Bilety IMMERSIVE 2025

Udział stacjonarny

Dostawca, technologie, usługi, produkty

1490
2100 zł
+ 23% VAT  |  1 832,70 zł brutto
1490 zł +23% VAT
PRZEDSPRZEDAŻ
do 15.03.2025
1590 zł +23% VAT
I PULA
do 31.03.2025
1650 zł +23% VAT
II PULA
do 15.04.2025
1800 zł +23% VAT
III PULA
do 1.05.2025
2100 zł +23% VAT
FINAŁ
do 9.06.2025
Zamów bilet
ZAMÓW BILET
1
Załóż konto
Wybierz bilet
2
Zapłać
3
Wypełnij dane

Czy chcesz założyć konto na portalu Obiekty?
Konto zostanie utworzone automatycznie na podstawie podanego adresu email .

Zamów bilet z fakturą Pro-forma
1
Wypełnij dane
2
Opłać fakturę
3
Wypełnij bilet

Wypełnij dane do faktury

Wypełnij dane uczestnika

Dziękujemy! Faktura proforma zostanie wysłana na podany adres email.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
udział w wydarzeniu
materiały konferencyjne
udział w warsztatach
lunche i przerwy kawowe
wspaniała integracja w Warszawie!
bezpłatny dostęp do magazynu Obiekty na 12 miesięcy
PRZEDSPRZEDAŻ

Bilety IMMERSIVE 2025

Udział stacjonarny

Office Manager, administration, workplace

1250
1550 zł
+ 23% VAT  |  1537,50 zł brutto
800 zł +23% VAT
PRZEDSPRZEDAŻ
do 15.03.2025
950 zł +23% VAT
I PULA
do 31.03.2025
1150 zł +23% VAT
II PULA
do 15.04.2025
1250 zł +23% VAT
III PULA
do 9.05.2025
1550 zł +23% VAT
FINAŁ
do 9.06.2025
udział w wydarzeniu
materiały konferencyjne
udział w warsztatach
lunche i przerwy kawowe
wspaniała integracja w Warszawie!
bezpłatny dostęp do magazynu Obiekty na 12 miesięcy
III PULA

Bilety IMMERSIVE 2025

Udział stacjonarny

Dostawca, technologie, usługi, produkty

1800
2100 zł
+ 23% VAT  |  2214,00 zł brutto
1490 zł +23% VAT
PRZEDSPRZEDAŻ
do 15.03.2025
1590 zł +23% VAT
I PULA
do 31.03.2025
1650 zł +23% VAT
II PULA
do 15.04.2025
1800 zł +23% VAT
III PULA
do 9.05.2025
2100 zł +23% VAT
FINAŁ
do 9.06.2025
udział w wydarzeniu
materiały konferencyjne
udział w warsztatach
lunche i przerwy kawowe
wspaniała integracja w Warszawie!
bezpłatny dostęp do magazynu Obiekty na 12 miesięcy
III PULA
REDAKCJA
Krzysztof Kogut
Redaktor naczelny
krzysztof.kogut@obiekty.org
+48 608 852 900
ROZWÓJ
Bartłomiej Jęchorek
Partner ds. rozwoju biznesu
bartek.jechorek@obiekty.org
+48 537 257 899
PARTNERSTWO
Sebastian Pierzgalski
Partner ds. relacji biznesowych
sebastian.pierzgalski@obiekty.org
+48 537 254 940
REDAKCJA PORTALU
Alicja Preus-Kogut
Head of Research & Content
alicja.preus@obiekty.org
+48 515 724 371
Bilety już od:
1250 zł
Zamów bilet