
Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty

W warszawskiej Fabryce Norblina rozpoczął właśnie działalność jedyny w Europie stacjonarny concept store Answear.com. Na powierzchni 2.000 mkw., klienci mogą zanurzyć się w świecie premium fashion brands, które dotąd były dostępne wyłącznie online.









Answear.com to wiodąca platforma oferująca markową odzież, obuwie i akcesoria, działająca na 12 międzynarodowych rynkach, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Chorwacji czy Włoszech. W warszawskim kompleksie przy Żelaznej 51/53 jej właściciele otworzyli właśnie jedyny dotąd stacjonarny salon – Answear Concept Store. W jego ofercie znajduje się szeroka gama produktów renomowanych modowych brandów premium – od eleganckich kreacji od Michaela Korsa czy Victorii Beckham, przez casualowy styl Tommy’ego Hilfigera, aż po ekskluzywne akcesoria marki Furla. Dostępne są również kolekcje dla dzieci oraz wyjątkowe przedmioty z kategorii home & lifestyle.Wnętrze sklepu, zaprojektowane przez Iwonę Kwadrans i Ewelinę Niemczyk-Łozę, to połączenie funkcjonalności z estetyką. Starannie dobrane detale, takie jak drewniana podłoga wykonana na zamówienie oraz oryginalne meble, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Olbrzymie witryny znajdujące się w wejściu do salonu przypominają dzieła sztuki, które mogą zachwycić, ale także zainspirować. Za projektami widocznymi w witrynach stoi Anna Szczęsny, która pracowała dla takich domów mody, jak Hermes czy Valentino.
"Answear Concept Store to więcej niż tylko sklep. To centrum doświadczeń i przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem dzięki wyjątkowej atmosferze, poziomowi komfortu, a także okazji do relaksu, rozrywki i inspiracji" – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
"Nadeszła chwila, na którą długo czekaliśmy! Serdecznie gratulujemy Answear.com otwarcia swojego unikatowego konceptu w Fabryce Norblina. Salon od samego wejścia robi piorunujące wrażenie i jestem przekonany, że korzystając z jego oferty klienci wzniosą się na zupełnie inny poziom doświadczeń zakupowych niż dotychczas" – komentuje Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.
W Answear Concept Store Klienci mogą personalizować zakupy w Punkcie Customizacji, cieszyć się kawą w kawiarni Answear x Coffeedesk w otoczeniu roślinnej oranżerii, czy korzystać z Pickup Point do odbioru zamówień złożonych na stronie Answear.com. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak inteligentne przymierzalnie i ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, podnoszą standard zakupów i sprawiają, że są one jeszcze bardziej komfortowe i interaktywne.Answear Concept Store ma być także przestrzenią do spotkań, która połączy w sobie światy mody i lifestyle’u. Właściciele planują organizować tu regularne eventy i warsztaty we współpracy z markami i z udziałem znanych osobistości ze świata mody i kultury, które będą okazją do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej oraz idei stojącej za rozwojem ulubionych brandów klientów Answear.com.
Najnowsze wydanie!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Skontaktuj się
z nami!
REDAKCJA
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań
WYDAWCA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie
NIP: 606-00-25-515