
Outlety FACTORY witają nowe marki i powiększają salony outletowe

Nowe salony outletowe, relokacje i większe powierzchnie sprzedaży znanych sieci – tak zmieniało się portfolio marek w outletach FACTORY w 2024 roku. Do wszystkich pięciu obiektów w Polsce weszła duńska marka JACK&JONES. Po zmianach w warszawskich outletach FACTORY, salon adidas dwukrotnie zwiększył ofertę tym razem w Poznaniu. W Krakowie otwarty został największy salon outletowy sportowej marki 4F. W FACTORY Ursus w Warszawie natomiast, w outletowym kanale sprzedaży zadebiutował Robert Kupisz, czołowy polski projektant odzieży premium.
"Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tysiąca m.kw. powierzchni, udowadniając jak ważne miejsce zajmują outlety w wielokanałowej strategii sprzedaży zarówno światowych sieci handlowych jak i lokalnych graczy na polskim rynku. To szczególnie cenne, że nasi partnerzy konsekwentnie decydują się rozwijać swój biznes w centrach zarządzanych przez NEINVER, a klienci detaliczni dostrzegają wymierne wartości z zakupów w outletach. Sieć FACTORY to wyjątkowe miejsce debiutów rynkowych i rozwoju, sukcesów sprzedażowych znanych marek oraz komfortowych, wysokiej jakości zakupów" – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy w NEINVER.
Mocne debiuty i największe powierzchnie
Popularna marka ubrań i akcesoriów w stylu sportowej elegancji JACK&JONES zadebiutowała najpierw w obu warszawskich centrach FACTORY, by w kolejnych miesiącach zaprosić klientów również w Poznaniu, Gliwicach i Krakowie na łącznej powierzchni blisko 1100 m.kw. Światowa marka adidas już w ubiegłym roku dwukrotnie zwiększyła ofertę outletową w FACTORY również rozpoczynając od stołecznego rynku, by w tym roku podwoić powierzchnię w FACTORY Poznań – do 875 m.kw. Wszystkie salony otwarte zostały w najnowszych konceptach marek. Adidas przekonuje, że to obecnie najlepiej rozwijający się kanał sprzedaży dla ich kolekcji.W FACTORY Kraków otwarty został ponad dwukrotnie powiększony salon sportowej, polskiej marki 4F, liczący teraz 760 m.kw. powierzchni. To pełna oferta modeli i rozmiarów ubrań, butów oraz akcesoriów, prezentowana we flagowym, testowanym jeszcze koncepcie sprzedażowym. W FACTORY Ursus w Warszawie zadebiutował jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich projektantów mody – Robert Kupisz. Odzieżowa marka artysty prezentuje kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci na ponad 100 m.kw. w formule pop-up store.
Rozszerzone kolekcje, relokacje i nowe salony outletowe
W FACTORY Annopol do większego salonu, liczącego teraz prawie 260 m.kw., zaprasza Converse. Marka zdecydował się na rozszerzenie dotychczasowej oferty m.in. o klasyczne modele butów oraz nowy koncept wnętrz z dominującym naturalnym drewnem.W FACTORY Ursus drzwi dla klientów outletu otworzył salon obuwniczy polskiej marki Ryłko (160 m.kw.) oraz światowy lider w produkcji bagażu – Samsonite (168 m.kw.). Po latach powróciła też polska marka formalnej odzieży męskiej – Sunset Suits (110 m.kw.).W FACTORY Poznań marka Converse opuściła multibrandowy lokal i na powierzchni blisko 200 m.kw. prezentuje własną ofertę butów, odzieży i akcesoriów. Panów zainteresowanych bardziej formalną modą męską zapraszają z kolei powiększone salony Lancerto (196 m.kw.) i Giacomo Conti (156 m.kw.).Na większe powierzchnie w FACTORY Kraków zdecydowały się marki Crocs (75 m.kw.) z szeroką gamą charakterystycznych butów marki i oryginalnych przypinek oraz Guess Accessories (182 m.kw.) z ofertą poszerzoną o bardziej ekskluzywne modele.W FACTORY Gliwice powierzchnię 680 m.kw. zajął outletowy salon Mountain Warehouse z wysokiej jakości odzieżą, obuwiem, sprzętem outdoorowym i akcesoriami - dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oferta marki w śląskim outlecie jest bardzo rozległa. Tej jesieni do outletowych najemców na śląsku dołączy również salon z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti.
Najnowsze wydanie!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Skontaktuj się
z nami!
REDAKCJA
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań
WYDAWCA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie
NIP: 606-00-25-515