Lider branży budowlanej zmienił wizerunek. Grupa Lafrentz w nowej odsłonie

REKLAMA

Lider branży budowlanej zmienił wizerunek. Nowe oblicze Grupy Lafrentz to nie tylko nowe kolory i zmiana logotypu, ale także rebranding marki. Ma podkreślić trzydziestoletnie doświadczenie, wachlarz oferowanych usług, jakość realizowanych przedsięwzięć i najważniejsze wartości firmy.

Lafrentz zmienia oblicze polskiej infrastruktury

Grupa Lafrentz ma na swoim koncie tak ważne realizacje, jak choćby nadzór nad budową tunelu w Świnoujściu. Ponadto może się pochwalić projektami setek kilometrów polskich dróg ekspresowych, tysiącami wybudowanych i wykończonych mieszkań oraz niezliczonymi ilości megawatów zaprojektowanych farm fotowoltaicznych.

"Od trzydziestu lat zmieniamy oblicze Polski i Europy. Nadszedł czas, aby zadbać o własny wizerunek" – mówi Maciej Durski, Prezes Zarządu Grupy Lafrentz.

Rebranding lidera branży budowlanej

Najważniejszym celem rebrandingu było ukazanie siły Grupy Lafrentz, jako zespołu skoordynowanego, zintegrowanego i pełnego synergii, który składa się z sześciu specjalistycznych działów, dzięki którym firma może zaoferować kompleksowe usługi w szeroko rozumianej branży budowlanej – od projektowania, poprzez budowę i nadzór, aż po zaawansowane wykończenia wnętrz i specjalistyczne realizacje z zakresu odnawialnych źródeł energii.

"Po prawie trzydziestu latach działalności zdecydowaliśmy się na rebranding. Przez te wszystkie lata zbudowaliśmy silną markę i tę siłę chcemy pokazać nie tylko nową identyfikacją wizualną, ale również sposobem działania, komunikacji i współpracy" – tłumaczy prezes Maciej Durski.

Odświeżony wizerunek Grupy Lafrentz ma symbolizować jedność, profesjonalizm i bogate doświadczenie lidera branży budowlanej.

"To coś więcej niż tylko zmiana logotypu czy kolorystyki. To krok, który był poprzedzony mnóstwem przemyśleń. Nowy wizerunek miał z jednej strony podkreślać wartości, jakie wyznajemy i zgodnie z którymi realizujemy wszystkie nasze projekty, z drugiej zaś wskazywać na aspiracje i kierunek, w którym podążamy. Zależało nam, by nowa identyfikacja wizualna była odzwierciedleniem naszej elastyczności, dynamiki i zamiłowania do innowacji. Chcemy być postrzegani jako marka, która nie tylko rozpoznaje szansę, ale też śmiało po nią sięga" – dodaje Durski.

Lafrentz w nowych odważnych barwach

Czerwień, czerń i biel – te trzy mocne barwy tworzą nowy logotyp Grupy Lafrentz. Odświeżona identyfikacja ma odzwierciedlać wielowymiarowy charakter firmy. Sygnet, składający się z sześciu elementów tworzących spójny blok w kwadracie, symbolizuje solidność i jedność organizacji. Wzór przypominający tkankę lub mur wewnątrz sygnetu odzwierciedla złożoność relacji i współdziałania wewnątrz firmy. Całość, utrzymana w bezszeryfowym kroju, podkreśla twarde kompetencje i profesjonalizm marki.

"Nowa identyfikacja lepiej odzwierciedla wielowymiarowy charakter Grupy Lafrentz, jako firmy innowacyjnej, elastycznej, ale jednocześnie solidnej i godnej zaufania. Decydując się na rebranding, chcieliśmy nie tylko odświeżyć wizerunek marki, ale także podkreślić jej unikalne wartości i kompetencje" – wyjaśnia Paweł Kubacki, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu Grupy Lafrentz.

Solidność i jakość z trzydziestoletnią rekomendacją

Grupa Lafrentz ma na swoim koncie prawie trzydzieści lat doświadczenia w obszarze infrastruktury, budownictwa i odnawialnych źródeł energii. Oferuje pełen zakres usług od projektowania, budowy, nadzoru, aż po zaawansowane wykończenia i realizację projektów związanych z odnawialnymi źródłami energii i nie zwalnia tempa.

"W dobie dynamicznie zmieniającego się rynku i technologii, elastyczność oraz zdolność dostosowywania się do nowych wyzwań stanowią klucz do sukcesu. Stale monitorujemy najnowsze trendy i innowacje w branży, dostosowując się do nich i wdrażając w praktyce, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi. Prawie trzydziestoletnie doświadczenie w branży budowlanej nauczyło nas, jak ważne jest myślenie o przyszłości. Dlatego inwestujemy w odnawialne źródła energii i ekologiczne rozwiązania. Dbamy o to, aby nasze projekty były nie tylko funkcjonalne i estetyczne, ale także przyjazne dla środowiska i zrównoważone. W tym kierunku zmierzamy" – zdradza prezes Grupy Lafrentz.


REKLAMA
Subscribe to newsletter

Subscribe to receive the latest blog posts to your inbox every week.

By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najnowsze wydanie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Skontaktuj się
z nami
!

REDAKCJA

redakcja@obiekty.org
+48
Magazyn “Obiekty”
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań

WYDAWCA

GROND MEDIA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie

NIP: 606-00-25-515
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.