Jungle Night w outletach FACTORY potrwa godzinę dłużej

REKLAMA

Światowe i lokalne marki obecne w centrach FACTORY przygotowują się do największej akcji sprzedażowej na polskim rynku. To jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlowym NEINVER, twórcy i operatora popularnej sieci outletów z czerwono-białym logo. W czwartek 17 października ruszy Jungle Night, czyli wyjątkowy wieczór zakupów, kiedy na sześć godzin outletowe ceny w FACTORY zostaną dodatkowo obniżone o 50 procent. Najpopularniejsza sieć outletów w Polsce będzie tego dnia otwarta o godzinę dłużej, by wyjść naprzeciw rekordowemu zainteresowaniu klientów. W pasażach handlowych outletów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach zagrają didżeje.

Jungle Night to autorska akcja NEINVER, wiodącego inwestora, dewelopera i zarządcy centrów outletowych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje sześć krajów europejskich, gdzie obecne są centra z portfolio firmy. Organizowana jest tylko dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią, bijąc rekordy frekwencyjne i sprzedażowe w czasie zaledwie jednego dnia.

"Jungle Night w outletach FACTORY to dzisiaj już bardzo dobrze rozpoznawalna, najbardziej intensywna akcja sprzedażowa na polskim rynku. Podczas wiosennej edycji nasze centra odwiedziło ponad 50 procent klientów więcej, a wartość sprzedaży wzrosła o 70 procent, dlatego zdecydowaliśmy, że tym razem Jungle Night potrwa o godzinę dłużej. To czas wyjątkowego polowania na okazje dla klientów, ale również dzień rekordów sprzedażowych i frekwencyjnych dla najemców FACTORY. Pamiętajmy, że zakupy to nie tylko zaspokajanie naszych potrzeb, ale i emocje, a Jungle Night dostarcza ich w naprawdę obfitej dawce" – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager Poland&Germany w NEINVER.

Zasady akcji są proste. Klienci zyskują możliwość zakupów z 50-procentowym rabatem od cen outletowych, jeśli zdecydują się na zakup dwóch sztuk towarów, albo przekroczą minimalny próg kwotowy. Z uwagi na rekordowe zainteresowanie klientów FACTORY, outlety w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach będą tego dnia otwarte o godzinę dłużej, a cała akcja potrwa od godz. 16.00 do 22.00. W jesiennej edycji Jungle Night w Polsce wezmą udział m.in. adidas, Lacoste, Levi’s, Guess, Benetteon, Karl Lagerfeld, JACK&JONES, Vans, Converse, Skechers, Geox, Ecco, Triumph, Desigual, Pepe Jeans, Wittchen, Calzedonia, Pako Lorente, Giacomo Conti, Tefal i Home&Cook i wiele innych. Na witrynie każdego z salonów biorących udział w Jungle Night, klienci odnajdą specjalne oznaczenia. Pełną listę marek sprawdzić można na stronach internetowych FACTORY.

REKLAMA
Subscribe to newsletter

Subscribe to receive the latest blog posts to your inbox every week.

By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najnowsze wydanie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Skontaktuj się
z nami
!

REDAKCJA

redakcja@obiekty.org
+48
Magazyn “Obiekty”
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań

WYDAWCA

GROND MEDIA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie

NIP: 606-00-25-515
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.