HalfPrice wybrał park handlowy BIG Ostróda na swój debiut w regionie

REKLAMA

Od 15 listopada klienci największego parku handlowego w regionie warmińsko- mazurskim - BIG Ostróda – mogą robić zakupy w pierwszym sklepie sieci HalfPrice w tym mieście. Popularny multibrand oferujący odzież i dodatki renomowanych firm, które sprzedawane są przez cały rok w atrakcyjnych promocjach, urządził w BIG Ostróda salon o powierzchni blisko 1 200 mkw.bi

HalfPrice to unikalna oferta zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości produktów fashion w najlepszych cenach, nawet do 80 procent taniej. Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, wielbiciele mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej oferty odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej i akcesoriów. Oferta sklepu obejmuje również różnorodny asortyment jak obuwie, torebki, skórzane dodatki czy biżuterię.

„Jednym z najważniejszych elementów strategii biznesowej marki BIG w Polsce jest dbanie o to, aby oferta naszych parków handlowych była wyjątkowo atrakcyjna, a klienci mieli dostęp do znanych, rozpoznawalnych marek, które wcześniej nie były dostępne w okolicy. Takim przykładem jest otwarcie sklepu HalfPrice w parku BIG Ostróda, który oferuje artykuły topowych światowych marek w atrakcyjnych cenach stając się niezwykle popularnym brandem w naszym kraju. Dbamy nie tylko o klientów, ale także o najemców, którzy doceniają nasze podejście i chcą rosnąć z nami w naszych obiektach, tak jak Grupa CCC, która po otwarciu sklepu obuwniczego w parku BIG Ostróda, zdecydowała się na uruchomienie salonu multibrandu HalfPrice” - mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

Sieć HalfPrice jest oparta na koncepcji sprzedażowej off-price, która gwarantuje wysoką jakość produktów w najlepszych cenach. Oferta sklepu obejmuje odzież, obuwie, dodatki do wnętrz, akcesoria sportowe, produkty dla zwierząt oraz przekąski z różnych zakątków świata. Ponadto w sklepach dostępny jest dział Luxury Brands, w którym można znaleźć wyjątkowe produkty od renomowanych domów mody i projektantów, takich jak m.in. Emporio Armani, Valentino, Etro, Chloe, Moschino.BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. z funkcją „drive-thru”, supermarket sieci Biedronka oraz 23 sklepy w tym m.in. Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas, Mountain Warehouse i wiele innych. BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.

REKLAMA
Subscribe to newsletter

Subscribe to receive the latest blog posts to your inbox every week.

By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najnowsze wydanie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Skontaktuj się
z nami
!

REDAKCJA

redakcja@obiekty.org
+48
Magazyn “Obiekty”
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań

WYDAWCA

GROND MEDIA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie

NIP: 606-00-25-515
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.