
Do najemców Pasażu Dominikańskiego dołączają Rossmann i Deichmann

BOIG Consulting podpisał umowy najmu powierzchni w Pasażu Dominikańskim z sieciami Rossmann (500 mkw.) i Deichmann (450 mkw.) Otwarcie obiektu zostało zaplanowane na listopad 2025 roku. Inwestorem obiektu jest firma Wo-Kar Inwestycje, za komercjalizację powierzchni odpowiada BOIG Consulting.
Proces komercjalizacji Pasażu Dominikańskiego w Tarnobrzegu, w województwie podkarpackim postępuje w szybkim tempie. Na powierzchni Pasażu Dominikańskiego 6400 m² GLA funkcjonować będą 22 sklepy z różnych branż. Zaplanowano w nim także strefy relaksu, w których mieszkańcy będą mogli spędzać wolny czas.Na najem zdecydowały się już firmy Rossmann i Deichmann. BOIG Consulting stawia na obecność w Pasażu popularnych marek i sklepów, które synergicznie przyciągną klientów z miasta i okolic. Rossmann to rozpoznawalna marka drogeryjna, która zwiększy atrakcyjność Pasażu jako miejsca zakupowego. Przyczyni się do tego również lubiany przez Polaków Deichmann, który oferuje szeroki asortyment obuwia w różnych stylach i dla różnych grup wiekowych, co pozwoli na zaspokojenie różnorodnych potrzeb.
„Najlepsze marki pragną być blisko swoich klientów, dlatego zależy im na obecności w obiektach handlowych usytuowanych w atrakcyjnych lokalizacjach. Pasaż Dominikański jako nowe miejsce zakupów w Tarnobrzegu daje im taką szansę i pozwala umacniać pozycję na polskim rynku” – mówi Wojciech Kardas, prezes Wo-Kar Inwestycje.
Lokalizacja w centralnej części Tarnobrzega, przy jednej z głównych ulic – Sikorskiego – sprawia, że Pasaż stanie się popularnym miejscem zakupowym dla mieszkańców miasta i okolic. Ponadto lokalizacja obiektu w gęsto zaludnionej dzielnicy podniesie liczbę potencjalnych odwiedzających.
„Jesteśmy pewni, że oferta drogeryjna i obuwnicza bardzo dobrze wpisze się w koncepcję parku handlowego. Wkrótce ogłosimy kolejne marki z innych branż, które zdecydowały się na swoją powierzchnię w Pasażu – mówi Izabela Polak-Chmielewski, BOIG Consulting. – Bardzo ważnym czynnikiem, który przesądza o otwarciu sklepu w Pasażu Dominikańskim, jest lokalizacja. Liczymy na to, że usytuowanie obiektu w samym centrum miasta wpłynie na liczbę odwiedzających” – dodaje.
Obecnie trwają intensywne przygotowania do rozpoczęcia budowy. Otwarcie parku handlowego w Tarnobrzegu zaplanowano na listopad 2025 roku.
„Kreujemy ofertę zakupowo-usługową w taki sposób, aby Pasaż Dominikański mógł znacząco wpłynąć na lokalną społeczność. Głęboko wierzymy, że dzięki doskonałej lokalizacji i przemyślanej, zróżnicowanej ofercie handlowej może on stać się jednym z najważniejszych punktów handlowych w regionie. Z pewnością będzie także naturalnym miejscem spotkań i integracji mieszkańców” – mówi Izabela Polak-Chmielewski, BOIG Consulting.
Najnowsze wydanie!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Skontaktuj się
z nami!
REDAKCJA
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań
WYDAWCA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie
NIP: 606-00-25-515