BIG Poland kupił dwa obiekty handlowe we Włocławku i Myszkowie

REKLAMA

Portfolio BIG Poland powiększyło się o dwie nowe inwestycje: Park Kujawia we Włocławku oraz Atut w Myszkowie. W efekcie marka BIG posiada już 7 parków handlowych w Polsce, zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Ostródzie. Wraz z trzema projektami deweloperskimi w toku, portfolio BIG Poland obejmuje obecnie 10 lokalizacji, co stawia firmę na drodze do dynamicznego wzrostu i bycia liderem na rynku parków handlowych w Polsce.

Dzięki nabyciu nowych projektów we Włocławku i Myszkowie, portfolio BIG Poland powiększyło się o dodatkowe 34 500 mkw. GLA. Nowo pozyskane obiekty zostaną poddane rebrandingowi i wkrótce będą działać jako BIG Włocławek oraz BIG Myszków, wspierane całorocznymi działaniami marketingowymi, które zwiększą ich widoczność i obecność na rynku. Łączna wartość obu transakcji przekracza 56 mln euro.

„Jako BIG Poland konsekwentnie realizujemy ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju. Transakcje zakupu dwóch nowych obiektów handlowych, we Włocławku i Myszkowie, to dla nas bardzo ważny krok w realizacji strategii jako długoterminowego inwestora. Tak jak w innych parkach handlowych marki BIG, również we Włocławku i Myszkowie zamierzamy stworzyć ulubione miejsca zakupów i spotkań dla mieszkańców regionu. Zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z najemcami, z lokalnymi społecznościami. Jestem przekonany, że nowe projekty pod szyldem BIG Włocławek i BIG Myszków staną się miejscami tętniącymi życiem, chętnie odwiedzanymi przez całe rodziny" - mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

Park Kujawia we Włocławku to centrum handlowe łączące szeroką ofertę handlowo- usługową z różnych branż i sektorów w jednym miejscu. Otwarcie miało miejsce w I kwartale 2020 roku. Obiekt oferuje 21 000 mkw. powierzchni GLA, wśród najemców znajdziemy między innymi markety popularnych sieci takich jak Castorama, Lidl, Agata Meble, RTV Euro AGD, a także sklepy takich marek jak Dealz, Action Pepco, Rossmann, Smyk, Kik, Tedi, Honolulu Shopping. Uzupełnieniem oferty jest restauracja sieci McDonalds. Park Kujawia oferuje 930 bezpłatnych miejsc parkingowych.Atut Myszków to park handlowy w województwie śląskim, znajdujący się w południowo-zachodniej części miasta, przy przecięciu dróg wojewódzkich 793 i 791. Obiekt ma powierzchnię 13 500 mkw. GLA, a przyległy oferuje 550 bezpłatnych miejsc postojowych. Cały projekt mieści się na terenie inwestycyjnym o powierzchni 6,4 ha. W ofercie znajdziemy supermarket Lidl oraz takie marki jak House, Cropp i Sinsay, CCC, Deichmann, Martes Sport, Apart, Pepco, Rossmann, Empik, a także market elektroniczny sieci Media Expert. W przyszłym roku centrum zostanie rozbudowane o budynek Bricomarché.

REKLAMA
Subscribe to newsletter

Subscribe to receive the latest blog posts to your inbox every week.

By subscribing you agree to with our Privacy Policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Najnowsze wydanie!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Zamów prenumeratę
już teraz!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Skontaktuj się
z nami
!

REDAKCJA

redakcja@obiekty.org
+48
Magazyn “Obiekty”
BUSINESS LINK MARATON
ul.Królowej Jadwigi 43
61-871 Poznań

WYDAWCA

GROND MEDIA
ul. Bystra 8b
61-366 Poznań, Wielkopolskie

NIP: 606-00-25-515
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.